blaky9 New Member 5+ Year Member Feb 15, 2012 #1 Any suggestions for stage 1 clutch kits? My 2000 Civic SI is my daily driver...any help is appreciated!
Any suggestions for stage 1 clutch kits? My 2000 Civic SI is my daily driver...any help is appreciated!
JohnS. BANGARANG Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member 15+ Year Member Feb 15, 2012 #2 Exedy stage 1. I love my Exedy OE but stage 1 is great for a DD. I would also suggest a lightened flywheel but that's just me. I love mine.
Exedy stage 1. I love my Exedy OE but stage 1 is great for a DD. I would also suggest a lightened flywheel but that's just me. I love mine.
Jersey8 B20: Detroit Muscle! Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 15, 2012 #3 JohnS. said: Exedy stage 1. I love my Exedy OE but stage 1 is great for a DD. I would also suggest a lightened flywheel but that's just me. I love mine. Click to expand... +1 i have an exedy stg 1 and i love it
JohnS. said: Exedy stage 1. I love my Exedy OE but stage 1 is great for a DD. I would also suggest a lightened flywheel but that's just me. I love mine. Click to expand... +1 i have an exedy stg 1 and i love it
Billy. Has returned ;-) Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member 15+ Year Member 20+ Year Member Feb 16, 2012 #4 x3 exedy organic with an exedy flywheel