MiGsB16 El Chiloso Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 17, 2003 #1 what the title says. I think ill be here with my family and probably with my gurl.
Linguistics Live Manikins Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 17, 2003 #2 in stockton with my family...without a girl
MiGsB16 El Chiloso Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 17, 2003 #3 sorry mang, dont forget to call your gurl on xmas
Linguistics Live Manikins Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 17, 2003 #4 you try to figure out how much long distance to brasil is on a cell phone
MiGsB16 El Chiloso Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 17, 2003 #5 try calling card mang
Linguistics Live Manikins Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 17, 2003 #6 i let her take mine with her...so i better be the one getting the call
Liz c=}:::::::> Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 18, 2003 #8 Be spending it in Tyler, heck I may have time to wash my car for once.
rey rey New Member Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 18, 2003 #9 Originally posted by Rice4Brains you try to figure out how much long distance to brasil is on a cell phone Click to expand... I got two 30 min prepiad phone cards you want them?
Originally posted by Rice4Brains you try to figure out how much long distance to brasil is on a cell phone Click to expand... I got two 30 min prepiad phone cards you want them?
JDM James Ominous Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 18, 2003 #10 X-Mas in the garage for me, got some parts for friends to put on and what not.
Melt New Member Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Dec 18, 2003 #11 just chillin at the homestead bein lonely .... last year christmas didnt suck as much as usual cause i had a girlfriend .... im actually gonna ask out this girl in my math class .... hopefully that goes well but i got the feeling im gonna strike out.
just chillin at the homestead bein lonely .... last year christmas didnt suck as much as usual cause i had a girlfriend .... im actually gonna ask out this girl in my math class .... hopefully that goes well but i got the feeling im gonna strike out.