little sleeper

Status
Not open for further replies.

mr.eg $upreme

New Member
5+ Year Member
ok u see wat i'm tryin to do r u followin me quote i want to make 500 to 600 hp ok i know one turbo will put me in the 500 range i want the second to get to f**kin 600 atleast with a hope and a prayer damn i mine as well go buy a f**king viper and try to beat the s**t out of my dad with it

Raabe

Hell yea I suck toes!
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
todays youth is a huge shame...:smackself:

eurofifa

New Member
5+ Year Member
Y............Because this kid GOT MONEY OUT OF THE ASS!!!...or at least his parents...DUDE its possible...ANYTHING IS POSSIBLE!!!..UR JUST GONNA HAVE TO WELD ON A WHOLE BUCH OF s**t>>!!!!!GOOD LUCK!

oddeb707

R.I.P Stephen Jackson
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
if money isnt a problem then why not a k20? or even a k20/k24 hybrid? learn to drive first then learn not to fail then come back. hopefully i'll be gone by that time.

civic96hb

USAF
Registered VIP
5+ Year Member
wow he's making me look bad.
umm....did he say money isnt a prob cause his dad drives an ek??? :wtf:

Raabe

Hell yea I suck toes!
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
Y............Because this kid GOT MONEY OUT OF THE ASS!!!...or at least his parents...DUDE its possible...ANYTHING IS POSSIBLE!!!..UR JUST GONNA HAVE TO WELD ON A WHOLE BUCH OF s**t>>!!!!!GOOD LUCK!
whoa now big guy

Destroy

New Member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
ok u see wat i'm tryin to do r u followin me quote i want to make 500 to 600 hp ok i know one turbo will put me in the 500 range i want the second to get to f**kin 600 atleast with a hope and a prayer damn i mine as well go buy a f**king viper and try to beat the s**t out of my dad with it
Ok, I told you to stop but you already went a head and made a big fool of yourself. What you said right there just proves you have no idea about the concept of twin turbos, so just stop.

wow he's making me look bad.
umm....did he say money isnt a prob cause his dad drives an ek??? :wtf:
Lets not even get into that, I don't want to know.

mr.eg $upreme

New Member
5+ Year Member
why dont u shut the f**k up and suck my d**k i know wat the f**kin turbo is supposed to do u f**kin trick

Raabe

Hell yea I suck toes!
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member

Raabe

Hell yea I suck toes!
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member