Official Rate My Sig thread

anfrey

OG スバリスト
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
20+ Year Member
pixelcars are much easier to edit when you have the PNG rather than a JPG compressed image. looks good though.

31dev31

Chillin' Canadian Member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
pixelcars are much easier to edit when you have the PNG rather than a JPG compressed image. looks good though.
Thanks for the tip, I got the original as a JPEG. I will try that later.

anfrey

OG スバリスト
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
20+ Year Member
Thanks for the tip, I got the original as a JPEG. I will try that later.
PNGs have an alpha layer for transparencies... and they are pixel-by-pixel, not the gradual blurring of a jpeg. see if you can find a base for your car in PNG format. i was able for mine and it made modification a lot easier.

anyway, what do u guys think of my current sig?

bud6770

Your mom has vtec
Registered VIP
5+ Year Member
R3dlineCivic99 Looks like your car just turned 80, has more wrinkles than a nursing home. Generous 6.

Mine sucks, but if you really wanna listen to it and buy my car that'd be cool =]

R3dline

Respected
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
lol anf made mine, i think its f**king sweet

hooked_on4

RegularFlush
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
^^ 0 fail lol

And Redline I actually looked at yours and thought Anf did it lol

R3dline

Respected
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
R3dlineCivic99 Looks like your car just turned 80, has more wrinkles than a nursing home. Generous 6.

Mine sucks, but if you really wanna listen to it and buy my car that'd be cool =]
lol my car might have turned 80, but yours looks like it got a botch ass nose job, :lol:

hooked_on4

RegularFlush
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
10 cuz it reminds me of this pic Anf did for me

R3dline

Respected
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
thats a cool pic, i think it looks cool as f**k, its differnt, looks like a old wrinkled drawing or somthing

anfrey

OG スバリスト
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
20+ Year Member
yeah, i'm a big fan of having a textured look/feel when i do those. i think it's those little things that really make the image =)

i give you a 9 for the sig i made lol. i think if we could show the entire car rather than just half, it could be a ten. that and i totally forgot to make a border :oops: on the super plus side, i love that i finally got to use my blade runner font =)