10$ of ebay bucks

lilskater519

Bronze!?
Registered VIP
5+ Year Member
hey so ive got 10$ in ebay bucks whats somthing cool that would compliment my interior, exterior, or engine bay??
i was thinking a broadway rear view mirror..

civhatch92

That's my honda.
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
mirror sounds like a good idea.

somejaykid

i'm a mod now
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
20+ Year Member
broadway mirrors ftw :headbang:

joe7987

Moderator
Staff member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
Cool shift knob, maybe some pedal covers with a little more grip (I'm not a fan of the factory pedals, I like a little grip on mine)? lol, I don't know what you could buy with 10 bucks.

ScratchNSniff

New Member
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
I was thinking Broadway Mirror before I even clicked on this...Love mine...

joe7987

Moderator
Staff member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
What's the point of a broadway mirror?

R3dline

Respected
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
cool jdm stickers !

-shrug you could bid on a piece of toast that is burned in the shape of jesus, or maybe a used jock strap

ScratchNSniff

New Member
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
What's the point of a broadway mirror?
They are quite a bit bigger with convex lenses...it allows you a bout 3x the viewing area of the stock mirror...I have a 330mm one and am able to see out every window other than the driverside...I can even see the passenger sitting next to me...

joe7987

Moderator
Staff member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
They are quite a bit bigger with convex lenses...it allows you a bout 3x the viewing area of the stock mirror...I have a 330mm one and am able to see out every window other than the driverside...I can even see the passenger sitting next to me...
ahh, I see. I guess it must be a personal opinion sort of thing. I can see out the rear of my car just fine with the stock one, and I can use the side mirrors for the sides, so I don't really care to have a big clunky mirror trying to mix those functionalities. To each their own.

DarkCreep

D16Y8+T
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
The smaller ones are pretty cool, but youre right, its either a hate it or love it thing. I dont like the clunky ones, I use to have one that was maybe 30mm bigger than stock. Visibility was great, but my sub would make it vibrate down. Had to remove it. :/

oc_civic

....................
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
Cool shift knob, maybe some pedal covers with a little more grip (I'm not a fan of the factory pedals, I like a little grip on mine)? lol, I don't know what you could buy with 10 bucks.
in my car i took the rubber cover off of mine so they were bare metal.. then cut grip tape to fit and attached.. VERY cheap mod.. MUCH better feel..

R3dline

Respected
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
in my car i took the rubber cover off of mine so they were bare metal.. then cut grip tape to fit and attached.. VERY cheap mod.. MUCH better feel..
thats a pretty damn good idea, never thought about that , and you can pretty much do it in any color, cause skateboard grip tape comes in all kinda colors and designs