New to the site from TN

ev94eg

New Member
whats up names eric i drive a 94 civic sedan 5 speed stock for now it has tokicos with egay sleeves integra ls cloth seats and motegi 15s (not a fan of them but they dont look to bad). thasts aout it am in the process of building my b18b1 for boost =)

when i got it with cut oem springs and struts lol :

how it sits now (hood repainted black now though, hated the gay ass F)

203CT

Slow But Not Low
Registered VIP
5+ Year Member
welcome im new to the site as well but so far so good..getting alot of info and great inspiration.:rocker:

JustJustin

New Member
Registered VIP
5+ Year Member
Looks awesome! I love the 5th gen sedans. I think the rims look good too.

ev94eg

New Member
thanks this is my first Honda but I have been around imports for about 4 years now

R3dline

Respected
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
i have a sweet valve cover thats shaved for that motor if u want one

ev94eg

New Member
i have a sweet valve cover thats shaved for that motor if u want one
no thanks, i am about to drop in a boosted b18b1 around february. that valve cover isnt even on anymore lol i have a wrinkle black on emy buddy gave me.

ImportFan1

Super Moderator
Staff member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
:welcome: to CC. I like the rims as well. The red pin stripe sets them apart from most rims.

ev94eg

New Member
thanks. everyones always hatin them because red doesnt go good with blue but pictures just dont do it justice.

James315

New Member
finally starting to get more people from tn joining seems like everyone is from everywhere but here very few people from tn lol

ImportFan1

Super Moderator
Staff member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
thanks. everyones always hatin them because red doesnt go good with blue but pictures just dont do it justice.
I have always like the Volk Time Attack rims that have that red pin strip. Just makes the rim stand out a bit more. Plus its tasteful and not something you see every day.

ev94eg

New Member
thanks and FAITHhasMe im from tulllahoma its about 15 miles away from where they have bonnaroo music festival at

James315

New Member
i knew it lol i knew i had seen your car before that big famous f stood out to me lol im not from there i was down there for some reason dont remember now.

ev94eg

New Member
i knew it lol i knew i had seen your car before that big famous f stood out to me lol im not from there i was down there for some reason dont remember now.
lol yea I hated that damn F I finally just sanded it down and rattle canned the b***h

ev94eg

New Member
hell the car looks pretty good and you got some great plans for it.....
thanks lol it came along way from what it was its got a little bit of money. but picked it up for 1200 with bad throw out bearing lol. still has ac/ps