'94 Civic GSR Turbo

4thengine

Acne Records Rep.
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
Originally posted by ScandalousCivic
The hyperground is a pretty good buy, $120 for like 5-6 hp, it's a good $ per horsepower.
Not only that, but a good ground is the key to longetivity in any electronic device. I envy your ride, man.

LazyDC5

New Member
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
daym mayn SWEET RIDE........ive been wantin to do that to my car for the longest time but im broke as a joke.......mad props

oniken

Purely Evil
5+ Year Member
10+ Year Member
I have a 93 coupe, and i'm buying the engine soon. I just hope mine is gonna be as bad ass as yours!!

rey_boricua

2000 EM1 B16A2T
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
love you ride reminds me of my boy josh's civic b18c1, DART block, fully built, t3/t4 turbo.

ImportFan1

Super Moderator
Staff member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
hey man nice job i really wanna do that to mine or a 5th gen hatch. props that looks like the B18B engine out of a ls not the B18C1 but still nice work man

95civichatchcx

Banned
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
hey man im puttin a b18ci in my hatch and im gonna put a kit on it and it will be silver... hopefully soon

ScandalousCivic

New Member
5+ Year Member
10+ Year Member
I'm pretty sure it's a b18c1

Originally posted by ImportFan1
hey man nice job i really wanna do that to mine or a 5th gen hatch. props that looks like the B18B engine out of a ls not the B18C1 but still nice work man

whiteblurrB18

New Member
5+ Year Member
10+ Year Member
nice ride. i have a 94 hatch with a gsr and a drag gen 3 kit will have pics soon. check mine out later