eg coupe

rei

jSolo
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
looks pretty clean.. I like..

GROC80

TMN
5+ Year Member
10+ Year Member
well, i dont wanna take the flappers off, after doing a little researching and viewing other eg's, i have taken a better liking into them and feel that they give the car a little more of a jdm feel. but to each his own and respect ur opinion thanks!

hooked_on4

RegularFlush
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
Looks nice man, shaved molding looks sick. I personally think it would look better w/o the mud flaps :D

Sleeper

92 4doorSleeper
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
Thats the 4dr Ferio spoiler & Its a EJ1 not EG ;) I do want that front bumper lip & fogs =) Nice overall

SwatSolja69

New Member
5+ Year Member
10+ Year Member
Say man thats a sweet ride, I got 95 ex myself. Its stock right now but i hoop hook it up soon. where can i find a wing like the one u got. Hit me back if u can thanks

$lick Rick

TEOTWAWKI
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
20+ Year Member
i'd also like an engine shot... it sorta looks like a red version of my gf's white ej1 coupe

wdwalker

only blown the intake air
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
ehh mudflaps don't bother me, but how hard was it to get the side molding shaved off? u just use bondo or what? if you diy, how hard was it to get the angle right? maybe if u could get some close up side pics, so i could see it better? i like it, tho. another nice ej1 to add to the list.