tye S.T.U.D. Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member May 2, 2005 #23 dude, those headlights came out wicked, im thinking about trying something like that for my EG, haven't decided yet.
dude, those headlights came out wicked, im thinking about trying something like that for my EG, haven't decided yet.
Zak8022 New Member Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member May 2, 2005 #24 looks good dude. thats something i've been wanting to do for a while... jsut never got to.
JoeB Skunk2 racing Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member May 2, 2005 #25 this is the bets pic i have right now with the corners on, havent taken any night pics yet sorry, ill try to get one asap, but go with flat rather than gloss...
this is the bets pic i have right now with the corners on, havent taken any night pics yet sorry, ill try to get one asap, but go with flat rather than gloss...
JoeB Skunk2 racing Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member May 2, 2005 #26 by the way the turn signal part, at night is still bright, i like it better than before its more of a crisp flash
by the way the turn signal part, at night is still bright, i like it better than before its more of a crisp flash
Drive4Fun Stock Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member May 2, 2005 #27 Lights look awsome man. I did the same DIY to my lights but i sprayed um with dupli-color flat black.
Lights look awsome man. I did the same DIY to my lights but i sprayed um with dupli-color flat black.
lestah Sedan Rulezzzz Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member May 3, 2005 #29 Nice choice of paint for ur lights... i ended up using black..... hehehe
Cod Man 1.7 60' Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member May 3, 2005 #30 sweet, looks really good. I think I'm gonna try the gloss next, mine are flat black now. thanks