NFR_AP2 New Member Registered VIP Registered OG 5+ Year Member Feb 3, 2009 #21 ahhhh beautiful! im loving the red!!!
vid_man New Member Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 3, 2009 #23 duuuuuddeee ur ride is sooo sick..... loving the wheels they really set it offf.... what plans u have for it next ??
duuuuuddeee ur ride is sooo sick..... loving the wheels they really set it offf.... what plans u have for it next ??
matt96ex 3 pedals ftw Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 3, 2009 #24 omg. wheels set that mofo off! beautiful!
seebik New Member 5+ Year Member Feb 3, 2009 #27 really nice but i think it looks better with the s2k rims..sick s2k though..
UCCRacing No Fun Registered VIP 5+ Year Member Feb 3, 2009 #28 Nice s2k man. I love the wheels... Looks HELLA slammed with the stocks on it... Great with new wheels! A friend of mine and his wife have a Black S2k, they are trying to sell the bad boy only has I believe 20k on it at most! I want it sooo bad!
Nice s2k man. I love the wheels... Looks HELLA slammed with the stocks on it... Great with new wheels! A friend of mine and his wife have a Black S2k, they are trying to sell the bad boy only has I believe 20k on it at most! I want it sooo bad!
Blazed f**k The Powers That B Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 4, 2009 #30 ballinnnnnnnnnnnnnnnnn'
Rand0m Adamantium Member Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 4, 2009 #31 looks great
Cod Man 1.7 60' Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 4, 2009 #32 S2K LOVE!!! Looks good man, nice wheels. I want to lower mine a little more. Did you have cut the front fender liner at all?
S2K LOVE!!! Looks good man, nice wheels. I want to lower mine a little more. Did you have cut the front fender liner at all?
blackej7 New Member Registered VIP 5+ Year Member Feb 4, 2009 #34 You always know what will look best. I wanna see it sometime.
Destroy New Member Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 23, 2009 #38 Nice offset. So what's the deal again, your brother gave you his car?
kangaroo ..........UPS......... Registered VIP 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 23, 2009 #40 Got an S2k now eh? SWEET! So what's the plan motor wise? Bump for another hmong brother!