253eg New Member Registered VIP 5+ Year Member May 12, 2009 #61 Can you do custom colors? I'd like to get some that match the color I'm be doing my VC.
BigDej8 New Member 5+ Year Member 10+ Year Member 15+ Year Member May 12, 2009 #62 i can see if i have something close, i cannot match exact if its not an item i coated. send me a pic to my email
i can see if i have something close, i cannot match exact if its not an item i coated. send me a pic to my email
dtgrowl New Member Registered VIP 5+ Year Member May 14, 2009 #64 could you powdercoat larger items if they were sent to you?
BigDej8 New Member 5+ Year Member 10+ Year Member 15+ Year Member May 14, 2009 #65 of course, what are you looking to get done? shoot me a pm
BigDej8 New Member 5+ Year Member 10+ Year Member 15+ Year Member May 14, 2009 #66 everything shipped, send me some pics of installed kits!
JDMJNKY Banned May 14, 2009 #67 cheezeonmakneez said: Thats like saying its not worth paying a shop to change your brakes considering how easy it is. Most people will pay because They cant do it or dont have time to. Click to expand...
cheezeonmakneez said: Thats like saying its not worth paying a shop to change your brakes considering how easy it is. Most people will pay because They cant do it or dont have time to. Click to expand...
jb0ne Banned May 16, 2009 #70 so instead of password jdm stealing our money you are going to? sounds good
projektej8 ------------------------- Registered VIP 5+ Year Member May 18, 2009 #71 I got Mine and love them. I think I'm going to get another set. Im gonna start sending you parts to do for me lol
I got Mine and love them. I think I'm going to get another set. Im gonna start sending you parts to do for me lol
BigDej8 New Member 5+ Year Member 10+ Year Member 15+ Year Member May 18, 2009 #72 Glad you like them! Sure thing man, pm me if you need anything done Btw, post some pics!!
HondaGuy951 New Member 5+ Year Member Mar 8, 2011 #74 I ordered a set a while back and the minute I put the slightest pressure in tightening them down, the paint cracked off.
I ordered a set a while back and the minute I put the slightest pressure in tightening them down, the paint cracked off.