LowNotSlow Aqua Teen Christmas Force Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 6, 2007 #21 nice, bet you can't wait for summer so you can really enjoy it.
ImportFan1 Super Moderator Staff member Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member 15+ Year Member Feb 6, 2007 #22 looking good man. mine is a plow now. we just got 6 inches 2day.
stealthy 4 Doors For More Whores Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 7, 2007 #23 thanks guys. i havent been drivin it, but it would definatly plow some snow, we got about 4 inches yesterday. my truck got stuck, damn weightless rear ends and 4.3L
thanks guys. i havent been drivin it, but it would definatly plow some snow, we got about 4 inches yesterday. my truck got stuck, damn weightless rear ends and 4.3L
ImportFan1 Super Moderator Staff member Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member 15+ Year Member Feb 7, 2007 #24 shovel the driveway and fill the back with snow. its a great thing. it even melts when you dont need it anymore.
shovel the driveway and fill the back with snow. its a great thing. it even melts when you dont need it anymore.
stealthy 4 Doors For More Whores Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member Feb 8, 2007 #25 haha good idea....but shoveling the drive way...*thumbsdown*
ImportFan1 Super Moderator Staff member Registered VIP Registered OG 5+ Year Member 10+ Year Member 15+ Year Member Feb 8, 2007 #26 it works really well. i have to clean mine or i cant even get up the driveway. i have a snow blower though.
it works really well. i have to clean mine or i cant even get up the driveway. i have a snow blower though.