CHiLD's EG *BUILD UP THREAD*

Jeegz

Did sum1 say mud??
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
Nice coupe. I think you should leave the hood rust. It doesnt ruin the flow for me.

CHILD

All Day, All JDM
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
thanks for the good words peeps! :thumbs up

a couple random pics i took today

somejaykid

i'm a mod now
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
damn wish i can do a wire tuck like you child super clean work you did in that bay

Robin...

D-Series Soldier
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
Your car makes me regret selling my coupe...

R3dline

Respected
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
lookin good man i dig those wheels

CHILD

All Day, All JDM
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
genuine EG6 complete front brakes ordered today, i shoul d have them by next friday

Raabe

Hell yea I suck toes!
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
daaang, bay is clean as fack

XLR879

New Member
nice ride

Man you have put alot of effort and work into this ride and its great you stayed so motivated even with all your set backs props for doing it all yourself start to finish not to jack your thread but going to be starting a build thread of my own soon hope my ride will be as clean as yours

CHILD

All Day, All JDM
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
Man you have put alot of effort and work into this ride and its great you stayed so motivated even with all your set backs props for doing it all yourself start to finish not to jack your thread but going to be starting a build thread of my own soon hope my ride will be as clean as yours
thanks for the kind words. Its fun doing all the work yourself, it builds a lot of pride and knowledge.

update: Brakes are still in L.A. scheduled delivery date got pushed back to this tuesday

CHILD

All Day, All JDM
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
bye bye DX brakes. Hello oem eg6 discs, calipers, knuckle, UCA's, and wheel bearings =]
Thanks to Hmotorsonline.com once again.

finished pics later. I didnt take any afterwards. Went to get food and watched pineapple express haha